vrijdag 6 januari 2012

Slapen op een cruiseschip zonder te varen

Zo, alweer de laatste dag van de eerste werkweek van dit jaar. De kop is er weer af zullen we maar zeggen ;-) En deze laatste dag van de week begon al met leuk nieuws. Ik mag waarschijnlijk nog eind van deze maand weer een werkcruise gaan maken! Als het een beetje meezit, cruise ik dus over een paar weken 8 dagen lang langs de Canarische Eilanden. Ga maar hard voor me duimen, ik heb wel zin om weer weg te gaan J

En ik heb nog een leuke tip als afsluiter van deze week. Mocht je nog twijfelen of een verblijf op een cruiseschip wel iets voor jou is, dan kun je het hier in Nederland gewoon een keer een nachtje uitproberen, namelijk in het Cruise Hotel in Rotterdam. Het hotel, wat nu bijna twee jaar open is, is gevestigd op de ss Rotterdam die aan het 3e Katendrechtse Hoofd ligt. Aan boord zijn 254 hotelkamers in verschillende thema’s, twee restaurants, een bar, een theater, balzaal, rookruimte en nog veel meer. En hoewel je geen overnachting op de ss Rotterdam via ons kunt boeken, vond ik toch leuk om het Cruise Hotel te melden. Het is echt een aanrader om een beetje een cruisegevoel te krijgen!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten