donderdag 26 januari 2012

Snotterend op cruisereis

Pfoeh, ik ben gelukkig weer aan de beterende hand. Geen koorts meer, maar nog wel flink snotterig dus ik ben ook niet meer naar kantoor geweest. Dan zou ik alleen maar mijn collega’s aansteken met mijn ge-nies en gesnotter. Maar een snotneus weerhoudt me er niet van om mijn werkcruise te maken. De koffer is dus weer tevoorschijn gehaald en de eerste spulletjes zitten er al in. Ik ben er bijna klaar voor! De weersverwachting voor Tenerife is helaas niet zo best a.s. zaterdag: regen en maar 16 graden. Maar ja, tegen de tijd dat ik daar uit het vliegtuig stap en ben ingecheckt op het schip, is er toch niet veel tijd meer over om nog iets te doen voor we vertrekken. Het weer op Madeira, waar we de volgende dag vroeg in de avond aanmeren en een dag blijven, is gelukkig beter: zonnig en 18 graden. Dat lijkt er meer op! Natuurlijk moet er ook gewerkt worden, maar het is toch leuker met mooi weer aangezien ik ook van het schip ga om excursies e.d. te doen.

Verder heb ik eigenlijk geen nieuwtjes dus ik wens jullie een fijne avond en tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten