vrijdag 20 januari 2012

Nog een weekje en dan mag ik weer cruisen!


Vandaag was ik lekker vrij. Ik ga morgen keukenprinses spelen voor een paar vriendinnen en heb vanochtend mijn huisje aan kant gemaakt en vanmiddag boodschappen voor het dinertje gedaan. Dan heb ik morgen alle tijd om het diner goed voor te bereiden zodat ik niet al te lang meer in de keuken hoef te staan wanneer mijn lieve vriendinnetjes er zijn. Nu zit ik lekker op de bank met een glaasje wijn om deze blog te schrijven. Ik weet het, het is pas half 5 (op het moment van dit schrijven) maar ergens op de wereld is het al 5 uur borreltijd en aangezien ik in de reisbranche werk ben ik wel van de wereldklok ;-)

Volgende week zaterdag stap ik op Tenerife aan boord van de AIDAsol voor mijn werkcruise langs de Canarische Eilanden en Madeira J Het wordt dit weekend dus weer tijd om mijn wat-mee-te-nemen lijstje te maken. Maar eigenlijk is dat niet echt nodig. Ik heb nog het lijstje van mijn vorige cruise naar Dubai en de Emiraten en alles wat ik toen bij me had, is ook voor deze reis prima geschikt. Hoewel ik nu ook wat warmere kleding mee moet nemen want het is er niet zo warm als in de Emiraten en als ik nu naar de voorspellingen kijk voor over een week en daarna, komt de temperatuur niet hoger dan 18 graden. Een stuk warmer dan hier, maar nou ook niet bepaald om je rot te zweten. Maar ik heb goede hoop dat het kwik misschien toch nog boven de 20 graden gaat stijgen.

Zaterdag vlieg ik met KLM (joepie, ik hou van KLM!) om 13.00 uur via een overstap in Barcelona naar Tenerife Norte. Dan hoef ik nog maar een klein stukje naar Santa Cruz waar het schip ligt. Rond 11 uur ’s avonds vertrekken we en dan begint mijn nieuwe avontuur! Nou ja, avontuur… ik ben al op alle Canarische Eilanden geweest maar ik heb het nog nooit gedaan met een cruiseschip dus dit is toch weer een beetje nieuw. En sowieso is Madeira wel nieuw voor mij J. Zaterdag 4 februari verlaat ik in alle vroegte weer het schip om dan via Madrid weer terug te vliegen naar huis.

Nou, dit was ‘m weer voor deze week. Ik wens iedereen een heel fijn weekend en tot de volgende blog op maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten