woensdag 11 januari 2012

Wat een drukte!

Hè hè, ik ben thuis! Het was vandaag zo druk bij ons op het cruisewinkel.nl kantoor, dat ik geen tijd heb gehad om te bloggen. Volgens mij hebben veel mensen gister gehoord hoe populair cruisen aan het worden is onder Nederlanders want de telefoon bleef maar rinkelen vandaag. Allemaal mensen die meer informatie wilden of een cruise wilden boeken, en dat met de flinke stroom internetboekingen die we krijgen maakte het een heerlijk drukke dag! Het is elke keer weer leuk als je iemand kan helpen met een geweldige cruisevakantie J Ik heb zelf trouwens nog steeds geen bevestiging of ik eind deze maand een werkcruise mag maken L Ik word er nu wel een beetje onrustig van ;-) Nou ja, ik hoop echt dat ik volgende week meer weet.

We hebben trouwens nog een leuke Vakantiebeurs aanbieding: als je nu, tijdens de vakantiebeursperiode, de 15-daagse Noorse Fjorden en Noordkaap cruise op de ms Rotterdam van de Holland America Line vanuit Rotterdam boekt, krijg je (per hut) 100 dollar extra boordtegoed voor een buitenhut en 200 dollar extra voor een balkonhut. Naast de 150 dollar bartegoed die je op deze cruise sowieso al krijgt! En deze aanbieding geldt ook nog voor de 18-daagse Middellandse Zee cruise op de ms Rotterdam vanuit Rotterdam!

Ik zeg: doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten